Onnistu myynnin kasvattamisessa

Palvelu on suunniteltu siten, että käytössäsi on ammattitason toiminnot heti edullisimmasta paketista alkaen. Se avaa mahdollisuuden kasvattaa omasta liiketoiminnasta seuraava menestystarina. Ei rajoituksia ominaisuuksiin - ei rajoituksia menestymiseen.

Uusia asiakkaita

Markkinoi

Hanki kauppaan paljon uusia asiakkaita

Tilauskonversio

Analysoi

Saa yhä useampi asiakas tekemään tilauksen

Myynnin kasvu

Menesty

Vastaanota tilauksia ja kasvata myyntiä

Menestyjän markkinointityökalut

Käytössäsi on monipuoliset työkalut markkinointiin. Voit normaalien tuotealennusten lisäksi tehdä erilaisia kampanjoita edistääksesi myyntiä. Näitä ovat mm. erilaisia rajoituksia sisältävät alennukset, alennuskoodit ja ostoskorin loppusummaan perustuva alennus. Lisäksi asiakkaiden sähköpostiosoitteet on helposti vietävissä Mailchimp-palveluun sähköpostilla markkinoimiseksi.

  • Alennuskupongit
  • Asiakasryhmäalennukset
  • Ostoskorin loppusummaan perustuva alennus
  • Tuotealennus
  • Lahjakortit
  • Tuotepaketit
  • Hylättyjen ostoskorien pelastaja
  • Ostoskorien kasaus ja lähetys asiakkaalle

Suunnittele tuotepaketteja

Käytössäsi on toiminnot tuotepakettien muodostamiseen. Voit valita haluamasi tuotteet ja paketoida ne tuotepaketiksi. Tuotepaketille voi asettaa eri hinnan mitä tuotteiden yhteenlaskettu hinta on. Tuotepaketissa olevat tuotteet seuraavat tarvittaessa varastosaldoja ja näin ylimyyntiä ei pääse tapahtumaan.

Hyvin tehty paketointi voi saada asiakkaan ostamaan enemmän ja lisätä myyntiä.

Hyödynnä lahjakortteja

Käytössäsi on edistykselliset ominaisuudet lahjakorttien luomiseen. Lahjakortit toimivat itsenäisinä tuotteina ja siksi niistä on saatavissa mm. tarkat raportit. Verkkokaupassa lahjakorttien myymisen voi myös automatisoida niin, että ostaja saa tilauksen maksamisen jälkeen lahjakortin yksilöllisellä koodilla suoraan omaan sähköpostiin.

Asiakkaan käyttäessä lahjakorttia tilauksen maksuun voi hän vapaasti valita maksaako koko tilauksen lahjakortilla vai vain osan ja käyttää loput myöhemmin. Kaiken kaikkiaan lahjakortit ovat mainio keino nostaa myyntiä.

Kampanjoi saumattomasti

Käytössäsi on monikanavaisuuden ansiosta kaikissa kanavissa ristiin toimivat kampanjat. Voit itse päättää kampanjakohtaisesti miten haluat toimia. Voit esimerkiksi luoda alennuskoodin, joka on lunastettavissa verkkokaupasta ja myymälästä tai pelkästään verkkokaupasta.

Pysyt aina ajan tasalla käynnissä olevista kampanjoista ja käyttämättömistä koodeista, eikä virhetilanteita pääse syntymään.

Pelasta verkkokaupan ostoskoreja

Käytössäsi on ostoskorien pelastaja markkinoimassa asiakkaiden hylkäämiä ostoskoreja. Tämä verkkokaupassa toimiva ominaisuus lähettää määrätyn ajan kuluttua asiakkaan sähköpostiin viestin, jos asiakas on poistunut kaupasta ja ostoskoriin on jäänyt tuotteita. Viestissä kerrotaan ystävällisesti tuotteiden jääneen ostoskoriin ja pyydetään viemään tilaus loppuun. Viestissä on suora linkki verkkokaupan kassalle, josta asiakas pääsee viimeistelemään tilauksen.

Tämä on mainio keino pelastaa osa hylätyistä ostoskoreista ja saada ne kääntymään myynniksi.

Lähetä ostoskori asiakkaalle

Käytössäsi on toiminnot ostoskorin tekemiseen asiakkaan puolesta. Voit esimerkiksi puhelinkeskustelun aikana poimia tuotteet asiakkaan puolesta ostoskoriin ja lähettää ne yhdellä napin painalluksella asiakkaan sähköpostiin. Sähköposti sisältää linkin, jonka kautta asiakas pääsee suoraan kassalle ostamaan tuotteet.

Data myynnin kasvun veturina

Palvelun sisään rakennettu analytiikka kiteyttää tärkeitä tietoja helposti selattavaan muotoon. Näet esimerkiksi mitä tuotteita ostetaan ja katsotaan eniten sekä miten eri markkinointitoimenpiteet ovat vaikuttaneet kävijämääriin ja myyntiin. Tietoa analysoimalla pystyt tekemään oikeita päätöksiä ja nostamaan myyntiä.

Yhteenveto

Tarkastele yhteenvetoa uusista kävijöistä, palaavista kävijöistä ja myynnin kehittymisestä.

Tuotteet

Tarkastele mitkä tuotteet myyvät, mitkä tuotteet trendaavat ja mitkä tuotteet seisovat pitkään varastossa.

Tuoteryhmät

Tarkastele suosituimpia tuoteryhmiä ja minkä verran mikäkin tuoteryhmä kerää myyntiä.

Laitteet

Tarkastele kävijöiden käyttämiä laitteita ja kuinka paljon ostoksista tehdään esimerkiksi puhelimella.

Booster-paketilla saat vielä enemmän mahdollisuuksia

Vahvaa myynnin kasvua hakeville löytyy lisäksi Booster, jonka toiminnot tukevat kasvua entisestään.

01

PRO-tason analytiikka

Analytiikka näyttää tarkemmin ja laajemmin tietoa esimerkiksi varaston kierrosta.

02

Varaston kierto

Toimintoja varaston kierron tehostamiseen esimerkiksi tuotealennusten muodossa.