Materiaalit markkinointiin ja viestintään

Löydä Finqun viralliset logot ja tutustu tarkemmin graafiseen ohjeistukseen.

Logo vaalealle taustalle
PNG

Logo tummalle taustalle
PNG

Logon yksiväriset versiot, mikäli värillisen käyttäminen ei ole mahdollista.

Valkoinen, harmaa ja musta

Graafinen ohjeistus

Identiteetti

Finqun visuaalinen identiteetti viestii nykyajan kaupankäyntiä: Helppoutta, iloisuutta, luotettavuutta ja paikasta riippumatonta myyntiä. Raikkaan ja modernin identiteetin avulla Finqu erottuu markkinoilla nykyaikaisempana, innovatiivisempana ja myyvempänä vaihtoehtona.

Identiteetin kulmakivenä on helppoa myymistä kuvastava yksiselitteinen liikemerkki. Liikemerkki huokuu mielikuvaa kaupan alan innovatiivisesta toimijasta, joka tekee myymisestä helppoa. Samalla liikemerkissä kiteytyy vahvasti Finqun slogan: Enemmän myyntiä – Vähemmän vaivaa™.

Liikemerkki

Finqun liikemerkki koostuu kahdesta eri elementistä: Nimestä ja tagista.

Liikemerkin käyttö

Liikemerkkiä käytettäessä on sen ympärille jätettävä riittävä suoja-alue (verkossa minimi 15 px). Liikemerkin elementtejä ei hyväksyttävää erottaa toisistaan tai asetella uudelleen. Merkin päälle ei myöskään saa kirjoittaa tekstiä tai asettaa muita elementtejä tai kääntää merkkiä toiseen asentoon. Merkki on käytettävissä sellaisenaan mitä se on tällä sivulla esitetty.

Värit

Visuaalisen ilmeen värit muodostuvat kahdesta pääväristä, jotka ovat tagin syvä taivaan sininen ja nimen tumma harmaa.

Syvä taivaan sininen

Tagin värinä toimii pirteästi erottuva Finqun syvä taivaan sininen. Väri huokuu iloista asennetta ja se toimii yhtä hyvin piristävänä korostevärinä niin verkossa kuin printissä.

CMYK: 73 / 14 / 2 / 0
RGB: 8 / 169 / 220
HEX: #08a9dc

Tumma harmaa

Nimen värinä on lähes mustasta taittuva Finqun tumma harmaa. Tumma väri luo tiettyä arvokkuutta ja jämäkkyyttä kertoen vakaasta ammattimaisesta toiminnasta.

CMYK: 82 / 68 / 52 / 48
RGB: 41 / 54 / 67
HEX: #293643

Sloganit

Viestinnässä käytetään aina samoja helposti ymmärrettäviä sloganeita ja tekstejä, ellei toisin ole sovittu. Yhdenmukainen markkinointiviestintä kuvastaa Finqun ammattimaista ja loppuun saakka hiottua toimintatapaa.

Enemmän myyntiä – Vähemmän vaivaa   tai   More Sales – Less Effort

Käytetään kerrottaessa ja markkinoitaessa Finqu-palvelua kokonaisuudessaan. Verkossa linkitys ohjataan aina palvelun etusivulle https://finqu.fi

Perusta verkkokauppa 5 minuutissa!   tai   Verkkokauppa helposti, nopeasti ja edullisesti!

Käytetään markkinoitaessa Finqu-verkkokauppaa. Verkossa linkitys ohjataan aina verkkokaupan etusivulle https://finqu.fi/verkkokauppa-alusta

Finqu-palvelu auttaa kauppiaita myymään enemmän ja entistä helpommin. Perusta verkkokauppa 5 minuutissa, käynnistä myymälä käden käänteessä tai myy sosiaalisessa mediassa. Kaikki kanavat helposti yhden hallinnan kautta. Aloita oman menestystarinan rakentaminen jo tänään.

Käytetään pidemmässä Finqu-palvelun kuvauksessa. Verkossa linkitys ohjataan aina palvelun etusivulle https://finqu.fi

Kuvat

Viestinnän yhteydessä esitettävien kuvien tulee korostaa näitä Finqulle tyypillisiä ominaisuuksia raikkaasta ja innovatiivisesta kaupankäynnin palvelusta. Käytettävien kuvien tulee olla moderneja, iloisia ja liittyä jollain tavalla myymiseen, ostamiseen tai menestykseen. Lisäksi kuvan valinnassa on hyvä huomioda liikemerkin selkeä erotettavuus ympäröivästä värimaailmasta.

Esimerkkejä:

Kuvien lähde pexels.com kuvapalvelu.

Painokelpoiset

Tarvittaessa logosta on saatavilla myös painokelpoisia korkearesoluutioisia versioita käyttöön. Ole tällöin yhteydessä tukeen ja katsotaan asiaa tarkemmin.